Nu var det jo næsten en vane allerede. 2 grader udenfor
og 124 km i “tanken”

Det er nu ikke helt nemt at blive klog på, hvor meget der
er…

Leaf’en er sat til alm. 220V så det tager de der 8 timer
at lade helt.

Nå, men jeg måtte jo igang med den her adgang til
Carwings igen. Nu ringede jeg til Nissan Carwings kundesupport. Her spurgte den
flinke mand selvfølgelig efter det jeg ikke lige havde ved hånden,
stelnummeret. Men han kunne via indregistrerings nummeret fortælle mig at alt
skulle være i orden, men at jeg skulle ringe til Sixt for ar få deres
adgangsoplysninger. Det ringede jeg så til dem for at få. Vedkommende der
vidste noget om Leafen ville ringe efter frokost, jeg blev dog allerede ringet
op i løbet af formiddagen. Han kunne dog ikke hjælpe mig, men ville ringe til
Nissan. Herfra blev jeg ringet op inden middag, at jeg i bilen skulle taste
passwordet ind og så skulle det gerne lykkedes. Der måtte bare ikke være en
hvid bil med streg over i displayet for så var der noget galt.

Jeg forsøgte straks om det virkede. Og jo, nu kom den ind
og på min mobil app. Opdaterede den også. Dejligt med hjælpsomme mennesker i
den anden ende af røret.

Så kunne jeg jo lige så godt se om jeg kunne få
tilsluttet min mobil via Bluetooth. Og jo, det virkede sørme også. Så da jeg
hentede Anders kunne vi lige ringe far op og snakke med ham begge to. Det
lykkedes også, der er jo ikke mere støj i bilen end at selvom Anders sad bagi i
kunne vi alle høre hinanden.

Så havde jeg lagt mærke til på vej gennem Middelfart at
dækkene lyder som bolde de springer henover alle bumpene på Brovejen, men det
er ikke bump der kan mærkes af betydning inde i bilen.

Inden jeg var hjemme fik jeg også handlet og der var fint
plads til indkøbene i bagagerummet.

Mogens fik bestilt et Pay as you go- abonnement hos
Clever, så vi også kan komme lidt omkring uden at skulle skubbe hjem.